Pomoc

Spis treści
Poniżej zawarliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania zadawane przez klientów.


1) Chciałbym odebrać towar osobiście, czy istnieje taka możliwość?

 

Słodycze można odbierać osobiście w naszej siedzibie przy ulicy Dzielnej 1 w Warszawie.

Odbiór osobisty jest możliwy w godzinach otwarcia punktu. Płatność na miejscu gotówką oraz kartą.

 

2) Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?

 

Oczywiście, tak. Dla klientów którzy nie wyrażą zainteresowania wystawieniem Faktury Vat, otrzymaja w przesyłce paragon fiskalny.

 

3) Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?

 

Ilości i dostępność towarów są aktualizowane w czasie ciągłym. W przypadku błędu w systemie, niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

 

 4) Zakupiłem towar na Allegro i zostałem przekierowany na wasz sklep. Co dalej?

 

Zamówienia z Allegro są realizowane przez nasz system sklepowy. Otrzymali Państwo maila z prośbą o potwierdzenie oraz z linkiem do strony łączącej aukcję ze sklepem. Do swojego zamówienia mają Państwo również dostęp poprzez numer zamówienia, który Państwo otrzymali w mailu.

Zostało Państwu założone konto w naszym sklepie o nazwie NICK_ALLEGRO-X gdzie X jest numerkiem (1, 2, 3, etc.). Jeżeli Państwa nick był pierwszy to numerek wynosi 1, jeżeli już ktoś maił taki login, numerek zwiększa się o 1.

Poprzez sklep mogą Państwo realizować wszystkie zmiany na jakie mają Państwo ochotę - adres dostawy, billingu, dane do Faktury, sposób płatności czy dostawy. Zachęcamy do upewnienia się, czy wszystkie wprowadzone przez Państwa zmiany są poprawne.

 

5) Zakupiłem towar poprzez sklep - jakie zmiany mogę wprowadzić do zamówienia?

 

Zamówienia złożone poprzez sklep są realizowane w identyczny sposób jak zamówienia złożone z Allegro (patrz wyżej).

 

6) Czy dostanę od Państwa informację co dzieje się z moją przesyłką?

 

Informujemy klientów na bieżąco co się dzieje z ich zamówieniem. System wysyła każdorazowo maila przy zaksięgowaniu wpłaty oraz zmianie statusu zamówienia. Te zmiany są także widoczne w szczegółach zamówienia. Oznacza to, że kiedy zmienia się status przesyłki, zostaniecie powiadomienie Państwo o tym mailem oraz zmieni się status na stronie zamówienia.

 

7) Jak zgłosić reklamację lub zwrot?

 

W celu zgłoszenia reklamacji lub zwrotu, proszę zalogować/ zarejestrować się na konto użytkownika w sklepie i wybrać opcję \'Dział reklamacji (RMA)\'. Po zgłoszeniu reklamacji proszę wydrukować formularz RMA i dołączyć go do przesyłki. Przesyłki bez formularzy RMA oraz dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

Jeżeli nie pamietają Państwo swojego loginu/hasła lub mają Państwo problemy ze zgłoszeniem reklamacji, prosimy o kontakt. Wyślemy niezbędne dane lub udzielimy potrzebnej informacji.

- Zwroty muszą być zgłoszone do 14 dni od daty otrzymania przesyłki a reklamacje do dnia wygaśnięcia reklamacji.

Przesyłki proszę kierować na adres:

  

B&W Jakub Bojko

 ul. Dzielna 1, lok. 15A

00-162 Warszawa


RMA: "nr reklamacji"

- Wszystkie przesyłki RMA muszą być oznaczone numerem reklamacji (RMA) na przesyłce oraz zawierać druk RMA w środku.

 

- W przypadku zwrotu towar musi do nas dotrzeć w takim stanie w jakim go Państwo otrzymali. Oznacza to, że w przypadku towarów nowych opakowanie musi być zamknięte. Otwarte opakowania nie kwalifikują się do zwrotu.

- W przypadku reklamacji, reklamowany produkt musi zawierać wszystkie dostarczone komponenty, tj. opakowanie, zawartość.

 

- Zwroty/reklamacje muszą zawierać dowód zakupu. Bez dowodu sprzedaży reklamacje/zwroty nie będą uwzględniane.

 

- W przypadku zwrotu, klient ponosi koszty przesyłek. W przypadku reklamacji, koszty przesyłek ponosi Sklep.

 

- Koszty transportu towaru od klienta do Sklepu, Sklep pokrywa tylko jako równowartość przesyłki listowej (o ile jest to możliwe) lub paczki poleconej priorytet.

- Klient może na własną rękę odesłać do Sklepu przesyłkę przy pomocy firmy kurierskiej ale w tym przypadku sam pokrywa dodatkowy koszt.

 

- Na rozpatrzenie zwrotu/reklamacji Sklep ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Staramy się to jednak robić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

 

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz z Paczkomatów InPost!

 

8. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

9. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wpłaty + termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy płatności i dostawy.

 

10. Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomaty Inpost
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub paczka priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

11. Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.


12. Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • płatność gotówką przy odbiorze zamówienia (tylko w naszej siedzibie)

13. Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


14. Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia po jego złożeniu do momentu jego skompletowania. Możesz zmienić formę dostawy, płatności, dodać produkty oraz zmienić adre dostawy.W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), zaloguj się na swoje konto i wejdź do aktualnego zamówienia lub skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 504 018 390


15. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie:  

+48 504 018 390

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij